Igår, idag, imorgon..

Hello

Skolan åter en dag, lika tråkigt som vanligt men ännu tråkigare idag när ja har engelska, de är verkligen värdelöst. Orkar inte tänka, orkar inte hålla ögonen öppna längre. Jag är trött, jag är förkyld jag är allt man kan bli. Även gladast i världen. Hade en underbar födelsedag igår, riktigt roligt. Hade tårtkalas med en del av mina vänner enda fram till klockan 10 igår kväll, satt och väntade på Macke i ungefär en timme efter de men sen orkade inte ögonen hålla sig uppe längre så ja la mig i sängen.
Första vändan igår halv.7 så kom Diana, Natalie, Calle och Jeppe
sen halv,10 så kommer Kristoffer, Patrik och Robin som vanligt så ska dom ju riva halva lägenheten när dom är och hälsar på..
Är ungefär världens gladaste i flera veckor framöver, igår när jag kom hem från skolan och går in genom porten så ser jag en påse som hänger på min dörr, ja strålar verkligen upp går inte och skyndar mig med att öppna presenten. De va en stor röd ros och på kortet stog de "Grattis Jenny på 17 års dagen önskar Johan"
Han hade vart hem till mig och hängt en ros på dörren, på min födelsedag :) ni kan inte förstå va glad ja blev.
Sen va ja hos Natalie mellan 8 och 9 för att titta på tv med henne.
Ikväll ska hon och jag nog gå på bio om vi orkar, ska ju se underbar och älskad av alla om den fortfarande går på bio vill säga, men de får vi hoppas.

Har hela veckan fullbokad, imorgon blir de överraskning till mig från mina vänner, på torsdag ska ja va med Johan förmodligen och senare på kvällen blir de träning, sen på fredag blir de nog fest för hela pengen.
Har precis haft redovisning i engelska, ja är ju lika dålig som vanligt jag.
Sämst på engelska!!!!!!

Aja nu är de bäst ja börjar med de där vidirga "short cuts" som ja ska göra klart, annars kommer ja aldrig få ett betyg :/

Puss
Jennifer
 Tack Johan :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: