Idag händer de

Halloj

Jaha man sitter ju iskolan, jag vet att mina inlägg är riktigt tråkga men jag gör verkligen samma sak varje dag, jag sitter bara iskolan och pluggar, jag vet men jag måste ju..
Men jag ska berätta lite om igår, jag, natalie och malin var iväg på bio. Vi tittade på underbar och älskad av alla, den va faktiskt bra, riktigt rolig. Bäst i slutet när hon dissade killen, haha..
Jaha sen va ja hemma och låg med nässprayen hela kvällen, ja va täppt i näsan som bara den. Idag är ja ännu sjukare, ja har så konstigt ont i lungorna åsså har jag ont i halsen.
Ikväll blir det min efterlängtade dag, dom ska överraska mig idag äntligen, jag har väntat på den här dagen så länge nu.
Ska ut runt klockan sex och så kommer ja komma hem halv.10 kanske. Åh ja längtar!!
Och nu måste jag sluta längta och börja läsa mitt häfte som vi ska ha prov på, usch. Vi ska ha prov om upplysningen 1600, 1700-talet. Värdelöst!!
Nee vi hörs.

Puss
Jennifer
 ååh jag hittade mina skor på stadium igår, dom ska ja köpa :)<33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: