försovningar och dåligt väder

Hello

Nu sitter jag hemma hos Malin för tillfället, ska snart åka hem igen. Vi har tittat på Beck - I guds namn, måste bara säga att jag grät när jag trodde att Gunvald skulle sluta, han är verkligen världens bästa skådespelare, älskar han.
Imorse låg jag och drömde allt för länge, jag vaknade 08:45 och märkte att jag hade försovit mig, inte bra. Men jag va snabb upp ur sängen, skyndade att klä på mig sen satt jag på bussen utan att ja knappt hade vaknat,
Va i skolan ungefär 1½ timme eller nått sånt, sen gick jag hem igen för ja kände att jag orkar verkligen inte med den där lektionen vi skulle ha på eftermiddagen.
De är kallt ute, jag vill inte ha kyla. Jag och Natalie sitter och drömmer oss utomlands, vi vill åka på en sista minuten nu på lovet bara komma bort från kylan och allting men hur ska de gå? vem har råd med sånt.

Undra vad man gör ikväll då, lär väl inte bli någonting alls bara för att man har sovmorgon imorgon så lär man väl bara ligga inne och vara allmänt seg i huvudet.
Jag vill bli frisk, jag vill må bra. Efter att jag va hos tandläkaren igår så har jag bara blivit sämre, fick bedövning på vänster sida så hela jag kände mig som en mongis. Dom stoppade in 383 slangar och borrar i munnen på mig, de va inte skönt för fem öre att höra när dom borrade.  
Näee nu ska ja sitta och envisas lite med Tomas om att de heter GÄRNET och inte Järnet :P

Puss
Jennifer
Postat av: Neccesitas

Usch hatar att försova mig, gjorde det igår!! :S
Jag avr också hos tandläkaren igrå, men jaghade som tur var fina tänder :) Stackars dig! hatar bedövning!

2007-10-11, 09:40:25 - URL: http://neccesitas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: