En tyst mening

                                 
Har jag någonting annat att längta efter än tills i sommar? ska bli så underbart roligt att få åka utomlands med tjejerna. Snart kommer vi att boka biljetterna också, eller ja om någon månad men ändå. Känns bra att man har kunnat spara ihop alla pengarna som man behöver för att åka.
Igår pratade jag med Carro om våra två planerade somrar framöver, nästa sommar åker till utomlands i 1 lr 2 veckor (?) vilket vi inte har bestämt oss över än. Och sommaren där på åker vi till Dannmark eller nått sånt där ställe, då ska vi bila ner, kan ni tänka er mig köra bil i Stockholm? jag vet inte alls hur det kommer fungera. haha..
Nog om de..

Bitches & Hoes - sannigen om att alla kvinnor ÄR horor
kommer det att bli en succé ? vi får väl se hur långt han kommer med boken.


 den tiden är förbi

 hittade gamla bilder <'3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: