bra när man vaknar till..

Godmorgon, de är väl ändå underbart när man vaknar med snö på backen? ååh va ja älskar de här, nu kan de få fortsätta snöa hela tiden, de kan få komma underbart mycket snö så jag kan få köra skoter snart, jag kan få börja åka snowboard igen, om jag nu inte går och gör samma misstag som förra året vill säga, då hade jag ont hela vintern så ja inte kunde åka. Sopa Jennifer..
Har sovit lite till och från inatt, nackdelen med att vara hemma hos mamma är att hon ska komma in på rummet ungefär 311 gånger när man ligger och sover, börja dra i lådor och vara allmänt högljud, ENDAST för att jag ska vakna någon gång.
Jag lovar att hon snart kommer komma in här och hoppa runt bara för att jag slagit igång musiken så de dunkar in till vardagsrummet.


Idag ska jag nog och vara lite fotograf tror jag, gå ut och se om de finns någonting fint att ta kort på, som ja sen kan lägga upp på bilddagboken.

 Jag är galen, ångest hoppet i somras. Diggar mina snygga skor ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: