vart och varför..

Japp de är allt ja frågar, hur kommer de sig att det ringer en mysko snubbe till mig mitt i natten? hur kommer de sig att han börjar ställa massa frågor om vart jag bor och en massa sånt?
De där skrämmer mig faktiskt lite, och nu när jag skickar sms för att kolla vad han egenligen ville mig så får jag ingen rapport så jag känner på mig att de där numret bara är något som han använder "ibland"
Ja tycker de är skrämmande, nu ska ja aldrig mer svara på de där numret efter att jag sagt vart jag bor, och berättat halva mitt liv för honom.. Gaah! Va puckad jag är alltså..

Jaha nu slutar jag snart äntligen =) ska ner på stan och träffa Jessica en stund då sen bär de av hemöver för att få någonting i magen, jag är hungrig... Träffa mamsen, se om vi kommer överens idag eller inte.
Sen ikväll vet ja inte alls va som sker, blir nog bara lugnt..
Shopping imorgon :)) vet inte va ja ska köpa. Någon som kan komma med förslag på någonting fint? =)

hehe vilken gammal bild =P

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: