Sundsvall, here I come;D

Hejsan hoppsan..

I eftermiddag efter skolan så åker jag till Sundsvall, jag åker till Bambiii fyfan vad kul, så imorgon ska jag vara med henne på hennes skola och se hur hon har de där :) sen någon gång mitt på dan så ska jag träffa Tomas på stationen innan han åker hem, om han nu inte är på så jävla dåligt humör..
Menmen, mitt tåg går halv.4 så nu ska jag försöka göra klart mitt indesign jobb sen ska jag ringa pappa, be han hämta mig och sen så ska jag hämta min packning och åka ner till tåget =)
Fyfan va skönt de ska bli att komma härifrån ett tag, komma ifrån Östersund, komma ifrån allt och alla och träffa dom andra sköna människorna för en helg :) de är ju som inte varje dag man träffar dom så..

Vill ni höra från mig i helgen så gör de på mobilen isf!
/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: