snooww

Ja nu är den äntligen här mina kära vänner, snön! den efterlängtade snön.. Idag har jag vart ute hela dagen och bara mått gott i fin vädret.
välkommen hit, vinterlandet..

Trodde ja kunde ta ut skotern idag men ja va aldrig hemma någonting så de får kanske blir imorgon när ja samlat kraft till att dra i gång den hehe..
Annars så funderar ja på att rulla neröver, eller kan man kanske åka spark nu när de är massa snö? de är bara drygt att gå flera kilometer för att komma hem till någon annan så ja ska nog chansa på sparken, men om den hackar fast i gruset så kommer jag få damp 110 gånger om tillslut kommer jag ligga framför sparken pga. ett tvärstopp på gruset.. Hehe man kanske ska ta pulkan? eller nja, ja tror jag tar benen för att vara helt säker på att jag lever när ja kommer fram.

Nu när de snart är jul så önskar jag mig en riktigt kamera av tomten så bilderna slipper bli så jävla värdelöst dåliga..

Igår kväll när jag kom hem till mamma och pappa så möttes jag av en otrevlig sak, någonting som jag helst av allt inte ens ville möta. Bilen, den finaste bilen som är drömmen är trasig. Se bilden nedan!

Nu är de såhär att de va kallt imorse så ja ville inte gå ut för att ta kort, dålig kvalité därför!

Köpte mig lite nya kläder i veckan, men nästa vecka får de blir med shopping. Hade tänkt mig iallafall 2 par nya byxor :) Bilder på de nya kommer senare när orken finns att ta kort..

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: