school

Oh yeah!

Sitter i skolan idag då, håller på läsa en bok som jag snart får nått fel på. Hur man botar en fanatiker heter den, riktigt riktigt tråkig. Tillägnad för alla gymnasie elever i andra ring. Hmm säger ja bara..
Har just fått tillbaka min utredande text också, jag som tyckte jag hade gjort de där så bra och att ja förtjänade iallafall ett VG på den, nehe då gav hon tillbaka den till mig och bad mig rätta en massa fel. Är man sämst eller?!
Idag blir de att gå på stan, köpa (eller iallafall titta) på byxor, tröjor, skor och en kappa. Får se om ja ens har råd med så himla mycket, dåligt när man inte har någon inkomst. Värst när alla kläder man äger är trasiga, utslitna och jävligt fula så har man inte ett öre till att köpa nya kläder, sen ska jag ju snart köpa julklappar också, suck! De e mamma de e pappa, systrar och bror som ska ha julklappar hela tiden.
Har redan tittat ut en julklapp till Niclas, men ja undrar om han ska få den eller inte. Ska ja vara en snäll lillasyster i år?
haha glömmer aldrig förra året, han fick en skit fin tröja av mig, och av han fick jag en mörkblå uppblåsbar fotölj!!
Har bara fått såna där märkliga saker av han, kaninmat, pärlor och pärlplattor, uppblåsbar fotölj m.m.
Haha så generösa vi är mot varandra..

Ja alltså, city efter skolan då =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: