Ösund

Gokväll

Nu åker jag tillbaka till Ösund om bara en liten stund, ska bli skönt att få åka bil in nu istället för buss.
Idag har jag övat på fickparkering, oh yeah! för första gången i mitt liv som ja ska göra de så klarar ja de galant.
Ställde upp brorsans två skräp bilar på varsin sida sen va de bara att backa. Sen skulle ja göra en liten sladd, men jävla fyrhjulsdrift så gick de rakt fram och rakt ut i snön, haha..


Hepphupp, vad vill ja berätta om? är trött och leds på allt jävla tjat från käft till käft!!!! jag gör mitt så gör du ditt, okej?
Skolan imorgon, sen blir de till att kika på träningen där nere på stan ja. Sen ska ja gå på stan och kolla efter en kappa. MIN världens BÄSTA syster ska ge mig en kappa :D sen ska ja få två par jeans av mamma åsså hoppas ja att ja kan hitta ett par stövlar som ja kan få av pappa då =)
Ne du nu blir de ajdö för den här dagen, hörs imorgon!


/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: