Nya världar

Godmorgon mina vänner!

Nu sitter jag i skolan, igen..Har svenska så tråkigt så tråkigt. Håller på med Romantiken, vi ska skriva dikter och massa sånt tråkigt tjofs.
Jaha nu kan ja ju meddela att jag köpt min nya kappa iallafall :) en kappa också köpte jag ett par jens till igår, så nu behöver ja bara stövlarna som ja hoppas på att få av min pappa. Sen ska jag köpa mig en halsduk och en ny väska eftersom alla tjatar på att min börjar bli lite sliten :P


På fredag åker jag kanske till sundsvall, eller ja förmodligen så åker ja.. Ska hälsa på Kusinen min, också ska ja ju hälsa på Jennie också. På Fredag morgon när jag kommer dit så ska jag träffa Tomas och vara med han tills han åker hem till Gävle. Får väl se om han nu inte bara sitter och skojar med mig som han gjorde när jag var där sist!!!!
Jag hoppas för hans egen skull att han inte lurar mig för de hade vart kul att få träffa han en stund eftersom de va ett tag sen sist :/

Utvecklingssamtal idag med min mentor, hehe jag hoppas jag är mammas flicka och får veta att jag sköter mig helt utmärkt i skolan. Jag har faktikskt varit ovanligt duktig i skolan de här året bara för att jag ska få betyg, utbildning och kunna öppna fotostudio, de är min framtida dröm de.
Nej nu ska jag jobba sista 20 minuterna innan lunch.

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: