Nya fynd..

Hej mina kära vänner!

Nu sitter jag hemma hos min kusin och hennes pojkvän, ska snart börja göra mig i ordning för kvällen. De blir party party borta hos Shabby ikväll. Har precis käkat en "finare" middag, de fick bli fläskfilé och pommes med bea.
Idag har jag vart på stan med Bambii, min käraste. Vi gick så jag fick fynda ett par stövlar, riktigt nöjd över dom. Nu är de bara en halsduk och en ny väska som fattas, hoppas att jag får de i julklapp :)

Träffade Tomas stationen efter MÅNGA om och men, blindstyret gick ju förbi mig, sen fick ja springa efter han upp till perrongen, sen stog han bara och skrattade åt mig för att ja va så jävla sur på han efter att vi tjaffsade, men nu är vi glada på varandra några dagar till, hehe..
Ne nu kanske man ska börja göra sig i ordning =) Vi hörs, hoppas ni också får en fin kväll likt som mig för ikväll blir de party..

/ jennifer
Min kusin :)<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: