Nothing.

Jag saknar för det första Carro & Elli så otroligt jävla mycket, kan ni komma tillbaka?:'( jag vill inte vara ensam, jag behöver er nu. Jag behöver er när jag är som svagast, när jag är som gladast, när jag är som mest ledsen. Jag behöver er dygnet runt för att känna ett stöd.


Jag vet inte vad jag ska säga, någonstans där borta. Långt, långt borta så finns jag alltid för dig. De vet du! Förlåt för min dåliga insats som en riktig vän, men du vet att jag älskar dig och att jag alltid vill finnas för dig.
långt långt där borta så vet du att jag finns

Jag har världens bästa storebror<3

Min världens största snöboll!

Jag vill inte längre, jag har ingenting att äga längre, jag har ingenting att säga.. Blää! Jag vill ha dig, dig som håller om mig, dig som tycker om mig, dig som säger att du älskar mig. Vart fan är du?!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: