några få dagar

Godmorgon..

imorse va jag uppe klockan 05:45, tidigt för mig som annars är uppe runt 06:30. Iallafall så följde ja Malin till tandläkaren, känns roligt att kliva upp cirka en timme tidigare för att läsa tidningen i 5 minuter hos tandläkaren, haha..
Men hon har ju fått smällen för de när hon följde mig till barmorskan o ja inte ens fick komma in, den dagen hade vi ju faktiskt sovmorgon.hehe...
På tala om barnmorskan, nu är de ungefär en vecka kvar tills jag ska dit igen, eller ja igen och igen. Ja fick ju inte komma in den dan ja skulle dit egentligen..

Igår va ja på stan och kollade ut en kappa, så idag efter skolan så ska jag gå och köpa kappan :) sen ska ja hem, hämta pengar och köpa mer jeans också, de blir storshopping såhär innan jul, nästa studiebidrag blir till julklappar..
Har lite svårt för att bestämma mig för vem ja ska köpa julklappar till, men de blir väl familjen och de närmsta vännerna. Men Elli hon skulle minsann inte köpa eller ha nåra julklappar så då får hon väl va utan då.
Mamsen, Papsen, Niclas, Lena och Ingela sen blir de Malin, Marina, Linda, Jessica och någon fler säkert. Juste Tomas ska ju få sin julklapp också :) men den har ja redan planerat, ska bara ta mig iväg och köpa den.
Såhär ser mina nya jeans ut, helt vanliga som mamma gjort för korta när hon sydde upp dom!!

   Jag på promenad i Ängsmon                                 Godjul alla barn :P

Ett tag sen man lekte i photoshop..             Just nu hade de här inte suttit fel
Postat av: FREDDIE

Vad fan ska den bögen få :O haha x)

2007-11-13, 11:51:43 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: