måndag..

Hej mina kära vänner!
Skolan är ju som vanligt en tråkig del i början på veckan, jag hoppas verkligen att veckan rullar och rinner iväg lika snabbt som helgen gjorde, jag verkligen önskade att tiden skulle gå jätte sakta igår men den bara rann iväg, jag blev så besviken, till och med tågresan gick snabbt, är det meningen att jag inte ska få som jag vill hela tiden?
Jag skulle kunna skriva flera sidor om dig, och hur mycket jag saknar dig. Hur glad jag är över helgen som vart och allting, det fanns ingenting bättre, men jag tror att mina läsare inte är så intresserad över att läsa hur lycklig jag är, hur ledsen jag är som får vara ensam nu, som får ligga och sova ensam m.m.. m.m.

Jag ska skaffa en privat blogg där jag kan skriva hur mycket jag vill utan att någon behöver läsa och tycka att jag skriver så mycket tråkiga saker, men jag är glad, lycklig. Någonting fel?!

<33

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: