Julafton

Låt mig få tända ett ljus, tända de bara för dig.
Färga dig värld röd och klar, se hur du glittrar till svar.
Ute går natten till ro, bygger en gnistrande bro.
Fram till vårt fest glada hus, där ja vill tända ett ljus.


Jag vill ha julafton, eller iallafall advent, lucia och allt de där. Ni vet de där mysiga. Jag har tjuvstartat lite, jag har börjat lyssna på julmusik redan nu. Suttit och sjungit hela helgen i min ensamhet.
Jag vill ha jullov och träffa mina käraste vänner, dom mest underbara. Jag saknar er! ja har faktiskt aldrig saknat er så mycket som ja gör
NU!
Jullov jullov, nu nu nu nu nu!!!!

SAKNAR!
Postat av: fiorella

Diggar din blogg starkt :)

2007-11-12, 15:04:12 - URL: http://yesfiorella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: