jag måste förklara



jag känner att jag måste förklara för er som undrar och för er som jag inte berättat någonting för. Jag kommer att åka från Östersund ett tag, jag blir borta ungefär en vecka tror jag.
Det har hänt så mycket nu på sista tiden som jag inte ens hinner tänka över förrän de kommer någonting nytt. Det är därför jag kommer åka från Östersund, skolan och allting. Jag har ingen anledning till att berätta VAD de är som har hänt, men ni som känner mig förstår att det är någonting som inte är bra eftersom jag aldrig är den som sticker iväg, gråter eller ligger deprimerad allt för länge. Jag är den som försöker vara glad och på topp varje dag.
Förlåt för mitt beteende mot vissa i helgen, förlåt för att jag inte vart mig själv, de är just därför jag åker, för att få leva i en annan miljö, slippa tänka på allting som händer och sedan få komma tillbaka
 glad och nöjd igen.

.Ni som vill nå mig vet vad jag har för nummer.


 Tack för mig!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: