Inlägg?!

Hej mina kära vänner!

Nu sitter jag här i Shabbys soffa med min lilla kärleks dator och knappar lite grann. Har precis städat (nästan) klart hela Shabbys lägenhet, eller ja hela, den är ju inte såå stor men ändå så skitigt som pojken har de så känns de som att städa ett helt hus vafan. Nu är de jätte fint här, hoppas han blir glad när han kommer hem annars får han en snyting på snoken..
För övrigt då?
Jag är väldigt leds på dig iallafall, ja har äntligen fått veta vad du är för sorts person, någon som jag verkligen inte trodde. Hur fan kan man ens göra så? Cepe säger jag bara, kom inte i kontakt med mig igen!

Jaha, snart hoppas jag att Shabby kommer hem, jag och heineken sitter här ensama och nästintill sover på soffan, hon på ryggstödet och jag på sätet, hehe måste se sött ut. Hon och jag är helt utmattade efter att vi städat. Heineken satt vid min datorn (rättare sagt STOG) på min dator så den stängdes av, sen sprang hon och busade med skurmoppen när jag skurade golvet, och sen satt hon på Shabbys skärm när ja dammsugade, hehe sööt kissen de där..
Aja nu ska ja lägga mig en stund och relaxa =) Hörs!


/ jennifer

Kärlek<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: