Ingenting för mig

Hej mina kära vänner!

Jag bloggar några rader för er igen, jag kan säga att jag mår illa och har väldigt ont i magen efter den där jävla barnmaten,
Jag ska aldrig mer smaka på nått sånt skit, sitter och känner smaken av den där äckliga sörjan.

Har inte mycket at berätta faktiskt, är hos malin nu, kan inte åka hem förrän om en timme, men när jag väl är hemma så kan jag lova att jag verkligen ska sova gärnet. Är så himla trött efter igår, har inte fått sovit riktigt okej inatt heller på soffan där, sen vaknar man av att hela familjen sitter och skriker typ halv.7, hunden står och slickar mig i ansiktet och uscha fy blä...
Kände mig så jävla ofräsh idag på skolan, kändes som ja luktade som värsta alkisen ;S
Har lagat mat till Malin, Tv- kändisen Jocke, och Niklas idag. De fick bli pannkaka eftersom dom verkligen avgudar mina goda pannkakor =)

Hehe Elli vettu, helt jävla crazy när jag berättade att Jocke va här bara för att han är en tv-kändis, hehe.
Hon blev helt till sig, skulle hälsa och grejer, rita ett E på hans pannkaka med sylten och allt haha.. Lugna ner dig nu :P
Postat av: Cexie

hahah jag är het på gröten xD

2007-11-23, 16:49:25 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: