Fredag =)

Hej mina kära vänner!

Jag vill inte leva länge till med den här förkylningen, seriöst! Jag har blåsor i hela munnen, jag är täppt i näsan så ja snart tappar andan, ja kommer sluta att andas snart..
Är ensam hemma hos mamma och pappa ikväll, känner lugnet bara. Kan vara skönt att vila upp sig lite.
Imorgon kommer Anton hit, då ska jag vara med han :) åsså lär väl dom andra komma också eftersom de är 40 års fest i byn imorgon. Får se om jag ens kan sätta en fot utanför dörren imorgon när jag mår som jag mår.

Har legat och funderat i en lång tid och evighet nu, det känns som att det inte är någon mening för mig att anstränga mig för att ens få dig att se mig i ögonen, hålla min hand eller prata med mig. Jag känner att det är en meningslös tid, jag vill inte höra av mig till dig igen eftersom jag har försökt med de i två dagar nu utan att få något svar, BRYR DU DIG?! isåfall kan du höra av dig till mig snarast för jag vet att du läser de här, annars kan du bara låta mig gå vidare genom livet utan ditt stöd.

Ibland blir det nästan jämt "

  Mina nya stövlar!

Jag vill känna kärlek :(

JAG VILL HA DIG! (inte mig själv)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: