eftermiddag

Hallå mina vänner igen!

Nu har jag vart på utvecklingssamtal då, de där gick undan vill jag lova. Lite snack om ANT och sånt, sen va de skolan vi pratade om. Jag har aldrig vart så bra som jag vart nu i tvåan.
Hade faktiskt klarat mig igenom alla kurser, en del kurser ska jag satsa på VG eller högre i så jag hoppas verkligen att jag klarar mig igenom gymnasiet, de 1½ sista året utan några problem.
Jag är faktiskt glad nu :D känner mig så jävla bra ibland, haha!
Aja nu ska ja fortsätta jobba fram tills ja slutar, fastän ja helst av allt vill gå hem och lägga mig och sova. På tala om sova ,vilket slappt schema ja kommer ha till våren. Ledig typ tisdag fm. onsdag em. och torsdag fm. Slappt och skönt, va mycke ja ska sova då alltså =)


/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: