dagen efter, alltid nått att lida över.

Godmorgon mina vänner.

Jag kan säga såhär, dagen efter festandet är alltid någonting att lida över. Men jag hade de jätte roligt så länge de roliga varade vill säga, de hade vart ännu bättre om man plockade bort uppkäftiga små jävlar som va där och förstörde för andra. Kallar andra för bög horor m.m. men vafan i helvete? snacka om dig själv istället, sluta skryt om att du är så jävla bra. För oss va du INGENTING, inte för någon.
Men nu ska vi inte prata med om hon i min blogg, då mår jag illa.

Fest igår vilket fall som helst då, fyllde mormor och morfars stuga med vänner från olika håll. Jag, Carro, Elli, Anton, Jens, Hubbe, Peppe, A
nders, Anders, Markus, Micke, Joel, Tony, Gryle, Jossan och Johanna.
Vi hade de riktigt roligt, drack öl och spelade kungen. Umgicks och pratade med folk mest hela tiden. De va bara kul, en del bastade och en del spra
ng och kikade in genom fönster på andra (Elli känner sig väldigt skylldig) hehe. Dagen efter är väl ändå de värsta med festandet, man hänger inte alls med längre efter att man har festat. Känns som jag har tömt hela kroppen på energi och vatten, ja bara dricker och dricker men ja blir bara mer och mer törstig för varje glas som töms. Ska kanske ta och gå ut på en promenad istället. Ner och väcka dom andra. Idag blir de lugnt hela dagen, ska ner till Stockholmarna en sista kväll och vara med dom, ska nog ner och städa i stugan nu på dan om ja inte tror alldeles fel. De märks väl. Men ja vi hörs...

Jennifer
lite bilder från kvällen om ja får be :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: