vill sätta mig ner

Hej allihopa!

Jag vill sätta mig ner på backen och grina, skrika, bete mig som en liten jävla unge. Jag är på dåligt humör, fan skulle de bli såhär från första början för?! helvetes åååh.. Allting är ditt fel, de är du som ställt till allting för mig..

Jaha är hemma hos pappa nu, har precis ätit. Vill grina också för att snön näst intill har försvunnit, vart fan har den tagit vägen? wääääh, va är de här för äcklig jävla sepe störd jul? ursäkta mitt äckliga jävla humör, men de e fan så mycket bättre att ja vräker ur mig på bloggen än att sitta och skrika mot alla människor in real..

Har precis slagit in julklapparna, dom enda ja köpt alltså. Känner mig så dålig i år, förlåt!!

/ j.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: