Vart är allting på väg

VART?!
Ja jag kanske inte ska öppna käften för mycket heller, men med mitt psyke och ditt beteende så blir allting en enda smet. Jag orkar inte anstränga mig, låtsas vara en fåne som bara ska stå och titta på när du låtsas som att jag inte finns, det känns som de när jag står där och bara glor, du låser ut mig.
Visst jag kan ha gjort samma sak själv, och de är jag jävligt ledsen för men vad tjänar man på hämnd? Du borde ju förstå vad jag menar, jag tycker att alla kan gå ihop och umgås, eller om de inte duger för den ena så låt bli och dra med mig in i er "grupp"... Jag kan umgås med andra, inga problem för mig inte, jag har andra vänner också!
Vill bara inte att de ska vara såhär..

Ensam är stark men icke ensam är starkare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: