VAD HÄNDER

ja vad händer egentligen, nu är de bara 2½ timme kvar tills jag slutar för den här terminen. Wonderbart! Nu har jag bara ungefär 3 terminer kvar sen tar jag studenten!!
De har gått ofattbart snabbt dom 2 terminerna som vart.

hehe sitter och tänker på min galanta vurpa i går utanför lägenheten, jag stog och pratade i telefonen på trottoar kanten och de är ju en helvetes blå is ute nu eftersom de är plusgrader, minusgrader och de skiftar hela tiden. Ja iallafall så kommer det en tant med en hund och går förbi mig, hon bodde ju såklart i samma hus som mig och när hon ställer sig vid porten så tar jag och gör en galant vurpa med rumpan ner i backen, skon flög åt helvete flera meter ut i gatan och där ligger jag, så säger ja; "häällå" men en pipig röst, sen fick ja springa ut i gatan barfota och hämta min sko och kvar står kärringen och kollar bakåt när jag helt plötsligt bara försvann bakom bilarna.

Haha vilken otroligt ful vurp de där va, från att stå alldeles stilla till att ligga på backen som en död sill.
NO COMMENTS!
jaja vart fall som helst, Multimedia som gäller nu om jag vill komma någon vart!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: