ursäkta röran!

Ursäkta röran, jag håller på att bygga om min design lite granna i bloggen men har tyvärr inte ork att sitta vaken längre för att redigera. Godnatt!

j.g

vi kör en dagens citat innan det blir läggdags då som pyret brukar säga.

(Jag och Ellinor sitter i min säng efter att jag bäddat i mina nya sängkläder som jag fick i julklapp. Elli säger att min röda hjärtkudde inte skulle passa till sängkläderna.

Elli; ditt röda hjärta passar inte till sängkläderna nu eftersom dom är ljudblå och brun.
Jag; men den här blåa dockan passar jätte bra, stor lisen heter den.
Elli; va hette den sa du?
Jag; stor lisen.. NEJ sinen menade jag.
Elli; HAHA vafan e en sin för någonting?
Jag; den är precis som mig (jag visar ett hål mellan benen på dockan)
Elli; vadå spräckt?

Oj, vilket gott skratt vi fick.

XD

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: