Update

Hej hej mina vänner!

Nu sitter jag och gör ingenting alls faktiskt, har precis vart och kört skoter skoter skoter <3 kärlek till de! sitter och väntar på att A ska ringa så jag kan ge honom en vägbeskrivning hit upp, hehe att de ska va så svårt. Nä men ja förstår faktiskt att de inte är lätt.
Han ska komma hit och hälsa på mig, äta middag med mig och erhmm, min familj. Jag skäms ihjäl!!
Sen ska han och jag åka hem till Östersund, då ska vi hem till mig en stund :) Sen ska ja julpynta lite eftersom jag nog lär vara den enda som inte gjort de än,  hehe..

Jaja, nu ska jag duscha :)

/ jennifer

Vart flödar tankarna ? :/ hum, ja vet inte. Hur kommer min framtid se ut om några månader?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: