tisdag hela veckan.

Godmorgon, godmiddag!

Nu sitter jag i skolan, vi har precis kollat på en film. Hehe den va ju rätt så roligt iallafall, tror den hette christmass eller någonting sånt där, jag skrattade..

Sitter för tillfället och ändrar våran broschyr för swedish culture, fick lite bak läxa där!! 
Igår va jag och marina på stan en stund, sen åkte vi och hälsa på Paulis en sväng, den galen pannan cyklade när de va så äckligt kallt ute igår, trodde mitt huvud och mina fötter skulle frysa sönder!




Anders, våran studierektor kommer in genom dörren, eleverna jobbar, max står mitt i klassrummet med sin dator.

Oskar: tjena anders, nyvaken?
Anders: Jag? vadårå? är de frisyrer?
Oskar: njaae!
Anders: är de bättre att ja har en otäck nazist frisyr? Titta bara på max.
Max: vadå?
Anders: du har sån där sne lugg som är kammad
Max: Otäck nazist frisyr? ska vi jämföra med herren själv, han bör finnas på bild här nånstans



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: