sundsvalls berättele

Hallå på er, nu är jag åter tillbaka vid tangenterna efter två dagars festande borta i Sundsvall. Dagarna är som vanligt dom bästa i mitt liv, när jag får vara där nere och må gott (även fast det blev lite problem med lite saker).
Men vilket som, i Tisdags så blev det först "förfest" hos jennifers kompis, sen drog jag bort till min kusin mfl. eftersom dom sa att det var en kille där till mig, hehe vet inte alls vart den killen var eller någonting, eller så har jag bara glömt.

Efter detta så tog vi en taxi ner på stan för att vända oss mot krogens ingångar, provade alla ingångar men vakterna är ju surare än surast, mitt leg var ju "hemma". Men sen snurrade jag runt ensam och yr i Sundsvall och letade efter Marcus, satte mig typ vid clas ohlsson haha fråga mig inte hur jag hamnade där. Jag skulle till Daltons men hamnade flera gator bort, om ja inte minns helt fel så måste jag gått helt snett.
Jaha, sen träffade jag ju äntligen Marcus efter några timmars letande, stod utanför Irish medan han var inne och tog någon öl, fick stå där med pojkstackarn som fick "åka lite polisbil" hehe, sweet.  

Sedan blev det efterfest hemma hos Rickard i Haga, Jens var snäll och körde oss dit. "Jag somnade" vid spisen, eller rättare sagt på spisen kanske. haha fråga mig inte hur jag lyckades med det heller.
Vid fem ringer telefonjäveln när jag precis lagt mig, trött och berusad på samma gång får mig att låta som en gammal rökar kärring. Pratade i telefonen i evigheter sen la jag mig i sängen igen men kunde inte ligga där mer än max 20 minuter så kommer någon och stör flera gånger om. Den natten blev det ingen sömn alls då. Klev upp och var vaken med Illman, Marcus och Honk som satt och shotade, idioterna själv. Men sen blev de så att ja tog en shot jag också.

Onsdag, det blev shotens förmiddag det här, satt och drack till fram mot 13:30 tiden och tillslut så gick ena personen på stan, den andra deckade och den sista personen deckade också tror jag. Nu var det bara jag som var vaken. Runt 15:00 tiden så begav sig jag och Marcus ut till Birsta för att träffa Caroline & Ellinor, mina pyren från Stockholm. Åkte hem till Rickard igen efter någon timme, då började dom dricka igen. Jag tog det lugnt ett tag, försökte sova men det gick ju självklart inte när det var fest, vem trodde egentligen det?
Sen stack alla på krogen senare in på natten, Jessica och jag blev kvar hemma hos Rickard ,vi tittade på film och pratade lite. Sen kom alla hem runt 02:00 tiden, vi satt och pratade lite, sen gick jag ut i gästhuset vid 03:15 och skulle sova, men tack för den. Fick inte sova länge förrän Marcus och Oscar kommer och drygar sig. Sen har ju vissa personer en förmåga att störa andra när dom sover. Jag behöver inte nämna några namn för ni vet redan vad ni heter.
Ytterdörren till stugan har jag stått uppe i ungefär 2 timmar också medans jag låg och sov, men var glad för att jag inte kände någonting.
05:45 gick jag tillbaka in i gästhuset igen efter att ha druckit en öl (som jag blev påverkad av direkt) och detta berodde alltså på att jag inte ätit någonting sen i tisdags morse till frukost, jag har bara druckit. Men det blev inte länge jag fick sova ändå fastän ja gjort som sällskap ett tag ;/ vad på skapligt dåligt humör i morse när Marcus väckte mig och sa att vi skulle gå ner på stan..

Detta var allt om festarnas dagar, idag blev det bara staden innan jag åkte hem. Och nu kan jag säga er att det blir sängen ganska snabbt eftersom jag inte alls fått någon mer sömn än 3 timmar de här två dygnen. Hade bra!

/ jennifer granlöf




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: