Sundsvall

Hejhej mina vänner!

Nu sitter jag förövrigt och är jävligt trött vill jag lova.. Har sovit..Hmm får se 1½ timme kanske (?)
ja jag kanske ska meddela att jag är i Sundsvall hos Shabby, de slutade ju som sagt var här i morse/inatt efter festandet tog slut, eller ja när vi bestämde oss för att dra på efterfest.
De va ju rätt skoj iallafall, var med Madde och Jennifer till deras tremänning, han hade ju någon slags bar i huset så de var bara att hinka, hehe..
Sen ringde Krille och bad oss komma hit på efterfest men de slutade med att jag fick gå hit själv för Jennifer deckade i bilen haha..
Hmm jaha, Krille, Shabby och Rickard ligger och sover, Shabby snodde min plats i sängen så nu ligger Krille och han och kramas där istället
va händer ikväll? nä ja vet inte, de beror på fyllskallen där hemma i vivsta de.
Vi hörs! =)
Update later..
/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: