Snö. julklappar, halsfluss m.m.m.m.m.m.m.m.

Hej allihopa!

sitter här, har precis ätit middag med pappa eftersom han är den enda som är hemma idag. Mamsen jobbar, niclas är i umeå och inte kan någon av mina andra syskon vara här heller inte.
Ja känner mig helt konstig i kroppen, lär nog vara för penicillinet ska ja tro, är som svag hela jag..

Sitter och funderar på ingenting, jo julklappar. dom där jobbiga julklapparna, ja kommer inte kunna köpa fler för fattiga jag har inga mer pengar kvar nu. Har köpt en julklapp till Niclas, de är de enda.
sen har ja ju fått en julklapp av Marina :) så glad, så överlycklig för den :)


 Tack Marina <333 :)

Planer:
Jodu, ja sitter och funderar över nyår :) de blir ju förmodligen Åre/duved med iallafall Jennie. De är ju iallafall så tänkt, sen får vi väl se vad som händer med den saken men ja vill till Åre och åka snowboard..
Annars blir de tråkiga jävla Östersund istället, LIKE ALWAYS! ja vill inte vara i Östersund på nyår, ja är ju förfan där varje jävla dag..Vill välkomna de nya året på en helt annan plats på den här jorden egentligen, men de får bli Åre/Duved. 
 
Julafton... hmm ja säger bara suck på den. Ska vara hos mormor och morfar med mamma, pappa och niclas. Jippi!!
Ja kan ju lika gärna låta bli att fira jul för min julklapp går ju in på mitt resekonto och sen har ja ju inga julklappar att ge bort förutom de ja ska ge till Niclas.


 jag är leds på att tugga tabletter, ja vill vara frisk!!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: