planer för jullovet..

Hejhejhallå..

Nu är ja hemma igen, har vart hos kusin och kollat på film.. 30 days of night, jävligt äcklig film om jag själv ska säga de. Jag blev så jävla rädd på ett ställe så hjärtat slog dubbla slag..
Nå väl, sitter och planerar jullovet lite smått då, fram till julafton så blir det plugga för hela slanten iallafall eftersom jag är här uppe själv till den 23:e för då kommer de lite mer folk. Sen någon dag på lovet så ska jag (förmodligen) åka till Ramsele till Lisa, vi ska hyra en varsin häst för en dag och rida, fan vad underbart. Har inte ridit på två år och jag längtar så mycket av att få kliva upp på hästryggen igen.
Sen blir det Åre på nyårsafton, snowboard, party och massa mys med bambi & c/o. Sen blir de att umgås med stockholms tjejerna hela underbara lovet, de ska bli skönt. Så mycket som jag saknat dom de här lovet, så mycket har ja nog aldrig saknat dom.
Happ, bara jag och brorsan hemma nu ikväll, han vid sin data och jag vid min, vad händer? de suger att va här :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: