lång dag idag

Hej mina vänner!

Det blir en lång dag i skolan idag, har precis haft ett engelska prov som gick helt åt helvete. Fyfan vad värdelöst de gick alltså!
Nu sitter jag och ska göra ett svenska arbete, utan boken.. Hur ska de gå då? jaja jag får väl försöka fixa de här då, också nu s ska jag försöka göra klart mitt 3 minuters ljud som ska vara klart. Ikonerna och allt de där, nu är de mycket. Men de är ändå inte super mycket som ja trodde att de skulle vara eftersom jag varit borta så mycket nu på sista tiden.
Klockan hinner nog slå fem innan jag hinner gå härifrån, usch lång och jobbig dag de här kommer bli, så ska jag hem en snabbis, packa saker och slänga i mig någon mat sen så ska jag åka hem till Malin, ska sova hemma hos henne inatt eftersom de är lucia imorgon och hon svek traditionen med att vi ska sova hemma hos mig och titta på luciamorgon och lussefika på morgonen.
Ska bli skönt med sovmorgon imorgon iallafall, de har jag väntat på hela veckan nu. Malin hon har haft sovmorgon två dagar utan att hon ens skulle ha de hon, haha klant arsle.

Jaja nu ska jag jobba så jag får någonting gjort innan ja lämnar skolan ikväll.
/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: