Julklappar och sista dagen!

Hej mina vänner!

Idag är det ÄNTLIGEN sista skoldagen, helt jävla underbart! skönt som fan att man äntligen har lov.. Klev upp extra tidigt idag bara för att de va sista dagen haha..Kollade också på julkalendern eftersom ja hade tid till de innan jag gick till bussen.. Har nyss vart på betygssamtal, jennifer är så himla bäst. Jag har klarat av att fixa ett betyg i svenska b (!) what a fuck..
Igår julhandlade jag till syskonen, de fick bli lite småsaker eftersom ja i första hand tänkte på mig själv som var utan pengar på mobilen så ja fyllde på den också haha..
Tomas, jag har inte glömt din julklapp ;) ja antar att du inte glömt min heller va ;)? hehe sötnos!

Idag blir de storstädning i lägenheten, ska försöka göra de jul fint innan ja lämnar den imorgon eller på fredag. Alltså ja vill inte ha jul, va tragiskt egentligen, känner mig så dum i år som inte har någon julklapp till någon alls nästan, de blir Sytrarna mina och brodern åsså Tomas då som ska få sin gurka inplanterad i röven :)

GODJUL! / jennifer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: