juldag & annandag

Hallå på er!

Nu sitter jag i Haga hos Rickard, alla ligger och sover, precis allihopa. Jag har vart vaken i stort sett hela natten eftersom man inte fått sova i fred en enda sekund heller. Men igår iallafall så hamnade jag i sundsvall vilket fall som helst. Började dricka runt nio tiden, var uppe i Sidsjö hos någon vilket ja inte minns namnet på. Men iallafall så ringde kusin min sen och då skulle jag tydligen komma ner och hälsa på en kille, en som vore nått för mig. haha jaja iallafall, vi tog taxi ner på stan för att sedan gå på krogen men eftersom ja "glömt mitt leg" hemma så kom jag tyvärr inte in :/ jag drälde runt halva Sundsvall alldeles ensam, men tillslut så fick jag tag i shabby så ja kunde vara med han, sen drog jag och hans kompis til Haga på efterfest och där har kvällen fortsatt och nu håller den på, fast de är ju bara ja som är vaken haha.. helt sämst. Sitter och shotar här i min ensamhet.. Ikväll blir det utgång igen, helt underbart =) Uppdaterar mig mer om detta senare..

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: