julbloggen

Go eftermiddag!

sitter hemma nu efter en himla kort skotertur, har vart ner till mormor & morfar på fika med släkten. Morbröder, moster, kusiner mfl..
Har absolut ingenting att göra, sitter och väntar på att anton ska komma hit så jag har någon att vara med eftersom min kusin verkade glömma bort mig när ja satt där hemma hos dom men han kom aldrig.

Ikväll blir det nog skoteråkning för hela slanten osv. Är så spännd inför imorgon när ja ska få öppna mina paket som ligger där under granen och väntar ;)

 Måste ju få säga att granen e för jävla snygg i år när ja fick klä den ;)

Igår kväll upptäckte jag och min kusin en väg ut i skogen som ledde dit den aldrig lett förut, vi hamnade vid ett berg haha. Hade så himla tråkigt igår så vi åkte bara bil heeela tiden..
 Månen mitt i natten ;) avlång och jävlig.

Jag har faktiskt inte så mycket att berätta just nu ;S uppdaterar mig för carros skull som inte hade nå roligt, hon har ju fått lite att läsa nu iallafall.. :)

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: