jag skrev inte.

Nu när jag sitter här och lyssnar på min studievägledare så kom jag helt plötsligt att tänka på ett stort misstag jag gjorde igår. Jag fick ju nämligen ett papper av min mentor som jag skulle få underskrivet av målsman och som jag sen skulle skicka in till skolfotograferna. Ja så ja gick ju iallafall och fick en underskrift, slickade igen brevet och postade de, som vanligt då. Jaa och nu idag så kommer jag på; Jag skrev ju aldrig på brevet vart de skulle ?! HAHA, vilket jävla misstag av mig.. Fyfan va dåligt, nu kommer ja ju inte få någon skolkatalog. Åååh vilken jävla klant, hur kan ja glömma bort att skriva vart brevet egentligen skulle?
Postat av: ELLIE

DITT JÄVLA HORBARN ! KAN MAN VARA MER INVALID! :O:O JENNY DIN MUPP ALLTSÅ !

2007-12-11, 16:50:13 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: