jag förstår inte..

Hej hej!

Jag förstår bara inte hur en låda bara kan försvinna?! ur min lilla lilla lägenhet så har en hel låda försvunnit sen igår kväll när jag kom hem.. Vafan ja har ju vart hemma hela tiden. Var är den??!

Nu är de snart julafton, usch va drygt. Ska ut på stan och julhandla idag vart fall som helst. Pappa ringde mig igår så jag fick pengar av honom, mamma och jag har fortfarande inte kommit överens, undra om vi ens kommer att göra de när hon inte ens kan ta tummen ur röven och ringa mig utan hon måste be pappa göra de. De är fegt!
Du hade/har precis lika mycket fel som jag hade, ska vi vara som katt och hund över jul? ska vi sitta i ett varsitt hörn på julafton och titta in i väggen?
Pappa ville att jag skulle komma hem över jul så jag får väl så lov att åka hem då iallafall, ska hjälpa han att pynta lite på torsdag kväll.

Idag blir det stan och handla julklappar till systrarna mina, undra vad man ska köpa då.. Niclas har jag redan köpt till, men jag kanske köper en liten sak till åt honom.

värdelöst med plusgrader!!!!!!
Postat av: KUNGEN

VAFAN DU GLÖMMER VÄL INTE MIN JULKLAPP? ;p

2007-12-18, 12:14:40 -
Postat av: jennifer

neej älskling klart ja inte glömmer den ;)

2007-12-19, 09:06:23 - URL: http://fiifaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: