hur man botar en fanatiker

nu har man äntligen gjort bort de som skulle göras i svenskan, hur man botar en fanatiker, yes provet är gjort även fast jag inte läst ut boken och även fast jag tappat bort boken också.
Hjärtat lättade lite när jag fick veta att vi fick böckerna efter de här så jag slapp skämmas och berätta hur dålig jag är på att hålla ordning på saker och ting.
Jag har nog med att berätta för min mentor att jag var dålig på att posta brev, hur ska jag förklara mig? hehe..

Amos Oz


Igår var de julbak ja. Ida, Diana och jag samlades hemma hos Malin för att baka lussebullar och pepparkakor, de gick ju superbra :) så idag ska antingen jag sova hos malin eller malin sova hos mig, de beror på. Och imorgon bitti så ska vi kliva upp tidigt och lussa med bullar och saft, titta på luciamorgon och sen ska vi kanske gå på skolan och titta på luciatåget, de beror på om vi orkar de.




Postat av: sandra

BLÄ, hatar den boken, :O hur man botar en fanatiker SUGER

2007-12-12, 20:51:19 - URL: http://metrobloggen.se/sandralitzell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: