halka mig åt helvete

godmorgon där..

ligger i sängen och lyssnar på tomte musik, börjar snart må illa av den musiken för nu har jag lyssnat på de varannan dag sen i slutet av november..
Idag ska jag ut på hal is, halka mig åt helvetet och se vart jag hamnar. Hoppas de är jätte fint väder och jätte mycket snö när jag kollar ut genom fönstret annars blir ja besviken ååt helvete..

som vanligt så får man ju aldrig sova ut i den här jävla familjen heller, pappa lyssnar på rixfm på högsta volym, kommer in på mitt rum, drar i alla lådor som han kan hitta, går ut, stänger såklart INTE dörren. Morsan går och skriker i huset som en stucken gris vafan, och den sista gamen, nämligen min brorsa, öppna dörren till mitt rum, tänder och släcker lampan 2038 gånger och sen kan han gå ut, wiie tack.. när jag redan vaknat och allt. Gulligt av er att väcka mig.. :@


Tom-ass har namnsdag idag :) Grattis (F)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: