foten is paj

Man har ju tur när det gäller allting tro ja, det är nog inte meningen att jag ska stå på en snowboard och få ha lite roligt någon gång. Förra vintern när jag ska ta mitt först åk så ramlar jag direkt, knäcker bröstkorgen och är halvt handikappad i en vecka, de här året. (just idag) när jag ska hämta mina snowboard skor för att jag och elli ska till backen och jag ska få lära henne att åka så går jag ut i tofflorna för att leta rätt på snowboard skorna och snowboarden. DÅ ramlar jag och sätter mig på foten SÅKLART. Så nu är den trasig, roligt.. jävla helvete dååååå....
Postat av: Jessica

länka till min press, det har jag gjort med din på min ;D

2007-12-30, 01:33:40 - URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: