fantasilösa jag!

Hejsan.

Nu sitter man här igen, har inte fått mycket sömn inatt inte. Har drömt om den där hemska doktorn som tog halsprover på mig igår, ja drömde att dom stoppade upp en pinne i halsen igen. När dom gjorde de där igår så höll jag på att spy, de va så himla oträckt.
Klev upp runt halv 7 i morse, satte mig vid köksbordet och försökte prata med mamma men de kom inte fram ett ord ut munnen på mig.
Min mamma fyller år idag, känns pinsamt att jag inte köpt någon present till henne, men har man inga pengar så har man inte.
Peppe och Jonna, vill ju säga grattis till dom också som blivit föräldrar :) en lite flicka som ja förstått de, som ska heta Linnea. Så roligt :))
alla får barn och alla fyller år, själv sitter man förkyld som en idiot och käkar penicellin. Aja ja hoppas ja blir frisk snart för de e inte skönt att ha ont i halsen och hela kroppen på samma gång, de e svårt att koncentrera sig på någonting då...

Nu blir de tv sen dusch..
/ jennifer
Postat av: Ellie

Vad fan menar du?? Jo på fredag serru då blir det helg xD

2007-12-07, 09:33:58 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: