En såndär dag som man vill grina åt..

Godmorgon!

De här är en dag som man bara vill börja gråta åt, allt går verkligen åt helvete. Precis allting, hur kan man komma på bara några timmar innan Engelska provet att man ens har prov? hur man kan komma på den dumma idén att inte grusa dom jävla vägarna så man kan gå ordentligt och komma i tid till skolan? Hur i helvete kan man glömma bort vart man lagt en viktig bok som skulle vart utläst idag? ååh jag vill verkligen gråta, jag pallar inte med allting.. Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra åt de här längre, de är bara för mycket.
Det finns ingenting som är riktigt bra längre, det finns ingenting som duger för mig längre, jag är sur, jag är otrevlig, jag är ledsen, förlåt men jag vet inte vad de är med mig längre. Jag vet verkligen inte de och kommer nog aldrig kunna ta reda på de heller.

Nå väl, ensam är stark men icke ensam är starkare. Jag älskar er som bryr er de vet ni
<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: