en hel sida

ja nu har jag skivt en hel sida om svensk jul på engelska, puuh. De va drygt men de gick ju ganska bra (enligt mig själv haha) men min suveränt väldigt jätte dåliga engelska så kommer jag nog få ig i de där arbetet. Jag tror ja aldrig träffat någon människa på hela jorden som är så dålig som mig på engelska.
Men de verkar iallafall som att jag kommer få godkänt i Engelska den här gången ÄVEN fast de är engelska b och inte a i år.
Men de va väl de att ja inte la manken till förra året kanske (?)

Jaha, lunch nu snart. äntligen äntligen, jag håller på att hungra ihjäl ja hann inte äta någon frukost imorse, eller va skulle ja egentligen ha ätit? ja har ingen mat hemma kom ja på hehe..
Aja ska kila på lunch nu ja =) vi hörs!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: