åt helvete med allting..

ja precis, åt helvete med precis allting.

1.Filmerna jag tankar hem fungerar inte, vilket kan gå och dö.
2.Nyår har gått åt helvete, jag stannar hemma med släkten i år, lika bra är väl de eftersom det alltid ska vara nått som blir fel.
3. Mamma och jag är fortfarande inte vänner
4. jag är uttråkad, ledsen och väldigt arg.
5. pengarna rullar ut istället för in..

vet inte vad jag ska använda för ord till någonting just nu, jag vill bara grina för ingenting men också för allting. Känner mig fjantig idag men de är faktiskt tillåtet att känna sig så ibland också eftersom känslorna inte kan stanna inom en hela tiden, tårarna kommer någon gång ut. Tur att man har bloggen till allting man vill vräka ur sig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: