071213

Hej!

Jag har inte så mycket att berätta faktiskt, sitter här med tåren i ögat ungefär. Skolan idag också, har sovit hemma hos Malin inatt, vi hade de ju roligt inatt när hon jag och jocke låg i malins säng och kollade på andra avenyn.
Men tråkigt var ju att vi missade luciamorgonen på tv i morse, men men lucia är ju inte så himla viktigt ändå.
Hoppas att alla andra får en bra lucia iallafall, ska försöka ha en bra kväll jag iallafall. Ska nämligen försöka fixa pengar till mig själv så jag kan åka till Sundsvall imorgon. Eller ja "ÅRE" ska ja ju till, ska iväg och festa med Bambi mfl. va roligt alltså, åh de känns som om de va evigheter sen ja festade faktiskt, men de va de ju faktiskt. Eller ja senast på höstovet så de är väl ungefär två månader sen.




Som det är nu, så har de aldrig vart förut.
 Jag älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: